Guest Post: Ioana își caută colegi

21:42

Cine e Ioana?
O colegă de ”suferință”, mamă de doi copii frumoși. Ea lucrează de acasă și m-a rugat să strig cât pot de tare că are nevoie de socializare și de o echipă mai mare!! O găsiți aici, la Cărticele cu scipici



Dacă vreți să vedeți cum e pentru a lucrul de acasă, citiți pvestea spusă cu cuvintele ei

Cum am început?
Am descoperit pe un grup dedicat mamelor, un atlas ilustrat cu animale de la editura Usborne și l-am răsfoit online încântată, gândindu-mă cât de mult i-ar plăcea lui Cătă, mare iubitor de animale! Am rămas cu gândul la atlasul acela pentru mult timp și într-o zi, pe un alt grup, cineva oferea detalii în legătură cu înscrierea ca organiser Usborne. Am cerut și eu detalii și toată noaptea m-am gândit dacă este sau nu o idee bună să devin organiser. A doua zi dimineață, am luat copiii în brațe și o pereche de cercei din aur pe care nu îi mai purtam și fuga la amanet să fac rost de bani să îmi cumpăr kitul de înscriere. Nu e o avere, nici pe departe, însă nici nu aș fi vrut să folosesc banii destinați  altor cheltuieli. Mi-am zis: ” Dacă merge, merge, dacă nu le păstrăm și gata! Investiția în cărți nu este o pierdere niciodată”. Și uite că a mers, iar în cazul meu cărțile s-au dovedit a fi mai scumpe sufletului meu decât aurul.
Chiar în perioada aceea căutam ce aș putea munci de acasă pentru un venit în plus, însă activitățile similare presupuneau vânzarea de produse cosmetice, de îngrijire, suplimente alimentare etc. Cum m-aș fi descurcat eu să fac reclamă la farduri și ojă când le folosesc atât de rar? Ca și principiu de viața, eu nu pot promova un produs în care nu cred, iar în cărțile acestea am crezut din prima clipa – sunt o resursa educativa excelentă potrivită copiilor cu vârste între 0 și 18 ani.
Primii pași în lumea Usborne au fost relativ timizi însă nu m-am dat bătută sub nicio formă! Am creat un grup unde prezint părinților interesați cele mai interesante și educative cărți, caut uneori până noaptea la ora 3 (da, e ora mea obișnuită de culcare) sugestii pentru copilașii clienților, vânez reduceri, postez, particip la evenimente de prezentare cu entuziasm.


Cele mai frumoase momente sunt atunci când ajung cărțile din UK! Atât eu cât și copiii suntem extaziați și abia așteptăm să deschidem valoroasele cutii!
Planuri de viitor:
Statutul de team leader mi-a adus noi provocări, un volum de muncă mai mare, însă și satisfacțiile sunt pe măsură. Am evoluat ușor, am înscris câteva prietene  la început, apoi am avut o perioadă de „boom” înscriind o mamă extrem de harnică, ambițioasă și mare iubitoare de cărți care și-a format echipă la rândul ei devenind team leader.În prezent, echipa mea este formata din mai multe mame îndrăgostite de cărțile Usborne, pe care le simt parte din familia mea. Mă bucur alături de ele pentru fiecare succes, încerc să le coordonez și să le ajut cât mai mult în aventura asta printre cărți!
Visez să particip la cât mai multe târguri de carte, să organizez evenimente în grădinițe și școli și să aduc mai aproape de cât mai mulți copii cărțile acestea minunate!
Recomand cu drag cărțile editurii Usborne, nu neapărat pentru că le vând eu, ci pentru că oferă conținut de calitate, ilustrații prietenoase, sunt potrivite celor care aleg homeschooling, iar prețurile sunt acceptabile - editura are oferte de nerefuzat în permanență.
Ce au învățat copiii mei?
Cătălin e foarte încântat de cărți, abia așteaptă o nouă livrare pentru că știe că de fiecare dată îi pregătesc măcar 1-2 cărți.  Știe deja câteva zeci de cuvinte în limba engleză, nici nu îmi propun să exagerez sau să îl oblig să învețe. Cu Ecaterina la fel, am epuizat aproape titlurile disponibile pentru vârsta ei! Savurăm împreună o carte bună seara, povestim pe baza ilustrațiilor, mai cântăm un cântecel în engleză… Usborne ne-a oferit ocazia și ne-a deschis porțile înspre o lume mai bună, colorată și interesantă și de aceea o să îi păstrăm un loc de cinste în viața noastră. Cresc și mă bucur alături de ei, îmi retrăiesc copilăria și mă bucur că îmi calcă pe urme, iubind cărțile și apreciindu-le mai mult decât alte bunuri materiale!

Celor interesați să facă parte din marea familie Usborne le stau cu drag la dispoziție pentru detalii  suplimentare și le spun doar atât: Nu aveți nimic de pierdut încercând!

You Might Also Like

0 comments

About Me